Todaaay! :)

Nu sitter jag här med en Fanta exotic.. egentligen får jag inte dricka dricka men eftersom pappa beställde pizza så gåre nog bra, eller hur Jossan? X) Aja, idag så händer väll inte särskilt mycket ska ta det luuungt och bara slappa :) Imorn och på fredag så har jag ju bara två lektioner och slutar 12.00 :D Yaay!

Jag håller på att vänta på min mamii som ska komma med mina saker som jag lagt undan på lindex och de kläder som jag beställt från Ellos, <-- tror jag det var?? ^^  Japp, och igår så beställde jag ju mina saker som jag ville ha, och guuud så nöjd jag är över de. Men jag skulle ju självklart villja ha mer saker men jag blev snålis också måste jag ju spara lite också :)

På lördag drar jag, Jossan lille bror, mamma och micke till Finland och Happaranda. Det ska bli skiiit kul, det finns ju typ ett stort shopping center där i Finland som heter typ "Rajjala" eller nått :)

Nuu kommer min mamma så jag måste smita lite..

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0