Sista April :)

Tjena!

Jag kom just hem och in från det kalla vädret där ute... DET SNÖAR!! :( Alltså det är snart maj juh!?? Hoppas att snön inte håller sig kvar på backen för då blir jag sur! Jag vill ju ha sommar väder inget kallt snö väder!

Jaja, btw så försov jag mig imorse (inte bra) jag missade hela HK lektionen och kom till skolan först vid halv 10.. Också skulle jag ju egentligen ta 09.14 bussen på morgonen men då trodde jag den hade gått eftersom jag kom till busshållplatsen precis 09.14.. Så jag gick ner till mamma som bor i närheten och fråga micke om han kunde köra mig, och det kunde han.. Min snälla snälla blast pappa, han e så snäll :) Ja, också efter kanske 10 min körde han mig..  så när vi kommer ut på vägen DÅ SER JAG BUSSJÄVLEN FARA FÖRBI! Jag hatar gällivares buss chaufförer, dom kan aldrig hålla en tid.

Idag så blir det väll inte att göra något speciellt, kanske hyra en film och ha en hemma kväll :) 

Nu så ska jag ta och träna på min gitarr läxa lite,

KRAM! :)


Satte på mig mina blanka leggigns idag :)

(Säg ingenting till Josefin ^^)

SKIT VÄDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0