"Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya"

Heii!! :)

Har kommit hem från bästa Josefin för en liten stund sen :) Fast egentligen hade jag inte tänkt att gå dit men jag övertalade pappa om att jag var frisk nog såå,, då gick jag dit med Th och det mkt besvärlig väg gick vi, hehe ^^ Vi klättrade över två stänsel som kanske inte var så bra idé eftersom min jacka gick sönder lite -.- Jag ska nog ta grusvägen nästa gång jag går till Jossan!

Jag är lite irriterad över att jag aldrig får det där jävla spotify att funka!!! :( Jag har försökt på 1000 olika sätt men det funkar inte.. och + att jag skulle vilja ladda hem låtar så jag kan ha lite på mobilen men tyvärr så kan jag inte börja fixa med något sånt på min bärbara för jag vill ju inte ha en massa virus så den börja bli seg!

Nä hojj, jag får försöka lösa det där på något annat sätt någon annan dag..  Japp som sagt - "Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya" :)

Nu ska jag ta ett glas vatten för jag är bara såååå törsdig!!

GodNatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0