Fredagsmys!

Kvällen börjar lida mot sitt slut och det har varit en hemma kväll med fredagsmys, heheh ^^ Nattis kom förbi för att jag skulle ta och fixa hennes blogg men det blev ju inte sådär jätte mkt gjort om man säger så :) Hon hann inte heller med att blonderna min hårbotten men det kanske blir av imorn ist..

Imorgon har jag inte planerat någonting heller, blir väll ungefer samma sak om inte något inträffar :P

Just nu är jag jätte trött om händerna så jag orkar inte skriva nå mkt... btw, hoppas ni haft en rolig fredags kväll!
Nu ska jag gå ner till pappa å Janina och kolla på Avatar tror ja,

nattinatti! :)

Kommentarer
Postat av: * Em

Om du inte redan sett det, så missa inte hetaste tävlingen i bloggvärlden! Snygga handgjorda smycken i vinsten från Ujdesign. Ett flertal att välja mellan! http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-05-01 @ 17:36:59
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0