Finland :)

Det har varit en stressig dag men trots allt så har det gått bra, vi hade verkligen jätte kul i finland ! :)
Jag är inte riktigt på skrivhumör just nu, jag håller nog på att bli sjuk tror jag.. Min näsa rinner, har ont i halsen & nyser lite då då.. Jag får ta och skriva imorn iaf jag blir bättre, men några bilder från dagen lägger jag in iaf :P

Puss! <3

Gigantiska klämmor :)
  <--- Näee, inte riktigt din storlek Josefin ^^

Inne på Rusta :)

Såå söta! ^^           På IKEA.

Buuusig Josefiin! :)                   Stekaren lillebror? x)

Sakerna jag köpte från Gina Tricot:








Kommentarer
Postat av: jossan

fel stavning.se Gigantiska klämmor ;)

2010-04-25 @ 14:19:36
URL: http://jjoosefinalatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0