Every Beginnig Has An End.

Hejhej, har just tittat på Andra Avenyn och guuud så bekymmrad jag blev.. :/
För några timmar sen var jag med max Josefin o Th i mbgt och satt utanför pressis och gick runt lite här och var ^^ Också när jag kommer hem och ska just gå in på gården så får jag syn på en ren som står mitt på vägen utanför vårat hus, haha :) Jag blev lite rädd först det kan jag erkänna¨, fast det typ bara var en liten ren.. men de var nog renen som vart räddast ^^

Imorgon så börjar jag skolan klockan 09.00 eller 11.00, jag måste ringa till min handledare på morgonen och fråga om jag behöver komma på livsviktigt för annars har jag en stor håltimma och sedan matte. Har bara en/två lektioner imorn :D

Juste, jag har ju fixat på min blogg också.. Jag ska göra några mer ändringar på den kanske så den blir lite ljusare eller nått :)

Nå nu ska jag gå och sooova så jag orkar upp imorn,,

God natt!! :)

      Min fläta      Ny bikini o trosor  Max rita på mig -.-


Här springer renen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0