25 april 2010

För en liten stund sen satt jag här och kikade på lite gamla bilder från t.ex. Gunillaskolan. Det är så kul att titta på lite bilder som ger så många minnen.. Hojja, jag fattar inte vf gunillaskolan var tvungen att flytta, vf kunde inte tallbacka lika gärna ta och flytta upp till malmberget. Jag saknar den skolan, det var mer mig så något sätt och jag kännde mig mer "hemma" där, hehe :) Nåja, nu är det ju som det är och det går inget att göra åt även om det inte känns bra på tallbacka.

Min header ska jag försöka fixa imorn, jag är inte riktigt nöjd ännu så jag ska fixa och trixa lite mer på den för jag gissar att jag blir borta från skolan och då har jag tid :P
 
Nu ska jag titta tv.
Sen blir det sängen.

Go natt!

De här bilderna är för precis ett år sedan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0